درگیری مرگبار دو برادر به قتل یکی از آن‌ها منجر شد | برادر مسلح بعد از قتل خودکشی کرد

دو نفری که با هم درگیر شدند برادر بودند. بعد از درگیری یکی از آن‌ها کلتی را از جیبش در آورد و به دیگری شلیک کرد و بعد هم اسلحه را روی سر خودش گذاشت و شلیک کرد و بعد اورژانس او را به بیمارستان منتقل کرد.
درگیری مرگبار دو برادر به قتل یکی از آن‌ها منجر شد | برادر مسلح بعد از قتل خودکشی کرد
کد خبر : ۵۷۶۳۱

مردی بعد از اینکه برادرش را با شلیک گلوله به قتل رساند، به زندگی خودش پایان داد.

مرد جوانی برادر خود را به ضرب گلوله از پای در آورد و لحظاتی بعد به زندگی خود پایان داد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب حدود ظهر دیروز از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع قتلی مطلع شدند که با شلیک گلوله اتفاق افتاده بود. به این ترتیب ماموران در محل حادثه که ایستگاه اتوبوسی در خیابان فرصت بود حضور یافتند و با جسد مردی روبرو شدند که بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده بود.

شاهدان گفتند: تا جایی که ما متوجه شدیم دو نفری که با هم درگیر شدند برادر بودند، اما نفهمیدیم دلیل درگیری آن‌ها چه بود. بعد از درگیری یکی از آن‌ها کلتی را از جیبش در آورد و به دیگری شلیک کرد و بعد هم اسلحه را روی سر خودش گذاشت و شلیک کرد و بعد اورژانس او را به بیمارستان منتقل کرد.

در حالی که در لحظات اولیه تصور می‌شد ضارب هنوز زنده است، از بیمارستان خبر رسید او هنگام انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است. با این وجود بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای کشف علت اختلاف دو برادر را صادر کرد. این در حالی است که احتمال دارد این معما برای همیشه به عنوان راز باقی بماند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر